Zásady přepravy

Zadáním objednávky prostřednictvím našich stránek pod společností „AWSEO“ souhlasíte s níže uvedenými podmínkami. Ty jsou poskytovány proto, aby si obě strany byly vědomy tohoto ujednání a souhlasily s ním z důvodu vzájemné ochrany a stanovení očekávání ohledně našich služeb.

1 Obecné podmínky

V závislosti na skladové dostupnosti se snažíme udržovat přesné skladové zásoby, ale čas od času může dojít k nesrovnalostem na skladě a v době vašeho nákupu nemusíme být schopni naplnit všechny položky. V takovém případě vás budeme kontaktovat a domluvíme se s vámi, zda byste raději počkali na doplnění zásob nedostupného zboží, nebo zda byste dali přednost poukazu.

2. Náklady na dopravu

Náklady na dopravu se vypočítávají při objednávce podle hmotnosti, rozměrů a především místa určení položek ve vaší objednávce. Úhrada nákladů na dopravu bude vybírána při nákupu. Tato cena bude konečnou cenou vaší objednávky za náklady na dopravu.

3. Vrácení zboží

Podmínky pro vrácení zboží jsou k dispozici na stránce Zásady pro vrácení zboží a vrácení peněz, kterou naleznete v dolní části stránky.

4. Dodací podmínky

Obecně platí, že objednávky zasílané do zahraničí mohou být na cestě po dobu 4. Tato doba však může být výjimečně delší (až dvacet dní). Tato doba se značně liší v závislosti na zvoleném typu doručení a dodavateli spojeném s položkami obsaženými v zadané objednávce.

Doba odeslání

Objednávky jsou zpravidla vyřízeny do 2 pracovních dnů od zaplacení. Na změnu dodací adresy poskytujeme lhůtu 24 hodin.

Naše týmy kontaktují místa, kde jsou položky uloženy, od pondělí do pátku v běžných úředních hodinách, s výjimkou státních svátků, kdy se odeslání s místy uložení neaktivuje.

Pokud na našich stránkách zadáte objednávku pod názvem společnosti „AWSEO“, maximální doba odeslání je 5 pracovních dnů. Objednávky jsou často odesílány do 5 pracovních dnů. V tomto rušném období však může doručení trvat až 2 až 4 týdny.

Je důležité si uvědomit rozdíl mezi odesláním a doručením. Dodání zahrnuje přepravu zboží na cílovou adresu. Naproti tomu expedice je činnost spočívající v odeslání položek v objednávce.

Proto mohou být dodací lhůty výjimečně až 5 týdnů (2 pracovní dny na zpracování objednávky, 5 pracovních dnů na odeslání a 4 týdny na doručení).

Jedná se o výjimečné celkové dodací lhůty, ale naše stránky pod hlavičkou společnosti „AWSEO“ vás o tom chtějí informovat, abyste se vyhnuli nepříjemnostem. S
ohledem na to, že po uplynutí této dodací lhůty, tj. 5 týdnů, chceme, abyste byli spokojeni.

Za tímto účelem vám nabídneme řešení, jako je vrácení vaší objednávky na naše náklady nebo vytvoření dárkového poukazu v hodnotě vyšší, než byla výše vaší původní objednávky. To se téměř nikdy nestává, ale naše stránky AWSEO se stávají obětí svého vlastního úspěchu, a proto raději takové situace předvídáme a dáváme vám vědět, jaká je naše politika v oblasti zákaznického servisu.

Pokud jste tedy e-mail s potvrzením objednávky obdrželi před 5 a více týdny, odpovězte prosím na e-mail s potvrzením objednávky nebo nám napište na adresu contactwebstore@proton.me.

Abychom zajistili co nejrychlejší zpracování vašeho e-mailu, doporučujeme, abyste do e-mailu uvedli následující informace:

– číslo vaší objednávky

– E-mailovou adresu, kterou jste použili k odeslání objednávky

– Křestní jméno

– Jméno

– Obsah vaší objednávky (i přibližný)

– Datum vaší objednávky

Pokud nám pošlete e-mail na adresu contactwebstore@proton.me, doporučujeme do předmětu e-mailu uvést také „Doba dodání – číslo Vaší objednávky“.

Příklad: „Doba dodání – 125698“.

Členové našeho webu pod společností „AWSEO“, kteří se věnují zákaznickému servisu, vám do 24 pracovních hodin odpoví e-mailem a vyřeší vaši situaci.

4.4 Změna dodací adresy V
případě žádosti o změnu dodací adresy jsme schopni adresu upravit kdykoli před odesláním objednávky.

4.5 Zasílání prostřednictvím P.O. Boxu
Naše stránky pod hlavičkou společnosti „AWSEO“ zasílají zásilky na adresy P.O. Boxu pouze prostřednictvím poštovních služeb. V současné době
nejsme schopni nabídnout kurýrní služby do těchto míst.

4.6 Zasílání na vojenské adresy Na
vojenské adresy jsme schopni zasílat zásilky prostřednictvím služby USPS. Tuto službu však nemůžeme nabízet pomocí kurýrních služeb.

4.7 Položky, které nejsou skladem
Pokud některá položka není skladem, budeme vás kontaktovat a domluvíme se s vámi, zda byste raději počkali, až bude položka, která není skladem, znovu naskladněna, nebo zda byste dali přednost poukazu. Tato poukázka bude mít hodnotu vyšší, než je částka vaší původní objednávky.

4.8 Překročení dodací lhůty
Pokud doba dodání překročila předpokládanou dobu, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese contactwebstore@proton.me, abychom mohli váš požadavek vyřídit.

5. Oznámení o sledování zásilky
Po odeslání objednávky obdržíte odkaz pro sledování zásilky, na kterém budete moci sledovat průběh zásilky na základě nejnovějších aktualizací dostupných od poskytovatele přepravních služeb.

6. Balíky poškozené při přepravě
Pokud zjistíte, že zásilka byla při přepravě poškozena, odmítněte ji, pokud je to možné, a kontaktujte naše oddělení služeb zákazníkům. Pokud byla zásilka doručena bez vaší přítomnosti, kontaktujte prosím členy našeho webu pod společností „AWSEO“, kteří se věnují zákaznickému servisu, na e-mailové adrese contactwebstore@proton.me.

7. Cla a daně
7.1 Daň z prodeje
Daň z prodeje již byla uplatněna k ceně zboží, jak je uvedena na našich stránkách pod společností „AWSEO“ při zadávání objednávky.

7.2 Dovozní cla a daně
Dovozní cla a daně u mezinárodních zásilek mohou být placeny při příjezdu do cílové země. To se v jednotlivých zemích liší a naše stránky pod společností „AWSEO“ vám doporučují, abyste se o těchto možných nákladech informovali ještě předtím, než u nás podáte objednávku. Pokud odmítnete zaplatit clo a daně při příjezdu do země určení, bude zboží vráceno na naše stránky pod společností „AWSEO“ na náklady zákazníka a zákazníkovi bude vrácena hodnota zaplaceného zboží snížená o náklady na zpětné poštovné. Náklady na původní zásilku nebudou vráceny.

8. Zrušení objednávky

Pokud si objednávku rozmyslíte ještě před tím, než ji obdržíte na našich webových stránkách pod společností „AWSEO“, můžeme kdykoli před odesláním objednávky přijmout její storno. Pokud již byla objednávka odeslána, přečtěte si prosím naše zásady pro vrácení peněz v dolní části stránky.

9. Pojištění

Zásilky jsou pojištěny proti poškození a ztrátě do výše hodnoty deklarované dopravcem. Ztráta je považována za vzniklou, když poštovní služba potvrdí ztrátu. Za platné se považuje doručení potvrzené poštovní službou. Naše stránky pod hlavičkou společnosti „AWSEO“ totiž zažily příliš mnoho případů nepoctivých zákazníků, kteří oznámili, že jim zásilka nebyla doručena, než abychom mohli vycházet pouze ze slov zákazníka. Naše stránky pod hlavičkou společnosti „AWSEO“ však udělají vše pro to, aby vám vyhověly, a to tak, že vám na své náklady vrátí zboží z vaší objednávky nebo vám nabídnou dárkový poukaz v hodnotě převyšující částku vaší původní objednávky.

9.1 Postup v případě zásilek poškozených při přepravě

Vrácení peněz nebo výměnu zboží
provedeme v souladu se Zásadami pro vracení zboží a vrácení peněz, odkaz na které naleznete v dolní části této stránky.

9.2 Postup v případě ztracených zásilek při přepravě

V případě, že pošta potvrdí ztrátu zásilky při přepravě, naše stránky pod společností „AWSEO“ udělají vše pro to, aby vás uspokojila tím, že vám na své náklady vrátí zboží z vaší objednávky nebo vám nabídne dárkový poukaz v hodnotě vyšší, než byla výše vaší původní objednávky.

10. Zákaznický servis

Veškeré dotazy týkající se zákaznického servisu zasílejte na e-mailovou adresu contactwebstore@proton.me.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *