Často kladené otázky

Dodání a objednání

KDY OBDRŽÍM SVOU OBJEDNÁVKU?

Zpracování objednávky, výroba a doručení výrobků (zdarma) trvá našemu týmu maximálně 10 až 15 pracovních dnů. Vynakládáme veškeré úsilí, abychom zajistili, že svou objednávku obdržíte co nejrychleji, aniž by byla ohrožena kvalita našeho zboží.

JAK MOHU SLEDOVAT SVOU ZÁSILKU?

Průběh své objednávky můžete sledovat kliknutím na odkaz „Sledovat objednávku“ v dolní části stránky.

KOLIK STOJÍ DORUČENÍ?

Naše výrobky dodáváme po celém světě. Neexistuje žádné minimální množství objednávky a všechny naše dodávky jsou zdarma (s výjimkou francouzských zámořských departementů a území).

MOJE OBJEDNÁVKA NENÍ KOMPLETNÍ

Pokud vaše objednávka obsahuje několik položek, mohou být zaslány odděleně, v závislosti na dostupných zásobách a expedičních skladech. Nemějte obavy, vaše zásilka dorazí v nejbližší době.

NEOBDRŽEL/A JSEM SVOU OBJEDNÁVKU

Problém s poštou? Ztracená, rozbitá nebo zničená zásilka?

S naším zabezpečeným doručením se naše stránky pod společností „AWSEO“ postarají o spory za vás. Spokojenost zákazníků je pro nás prioritou. Nepřehazujeme odpovědnost na dopravce a nenecháváme vás, abyste se starali sami o sebe. Přebíráme plnou odpovědnost tím, že vám na naše náklady okamžitě zašleme novou zásilku.

Neváhejte nás kontaktovat e-mailem na adrese contactwebstore@proton.me: náš tým udělá vše pro to, aby splnil vaše očekávání.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *