Zásady vracení peněz

Naše zásady jsou 14 dní. Pokud od obdržení výrobku uplynulo 14 dní, nemůžeme vám bohužel nabídnout vrácení peněz nebo výměnu.

Pokud si v průběhu týdne do 24 hodin od odeslání objednávky nákup rozmyslíte, vrátíme vám peníze přímo.

Objednávky zpracováváme pouze 24 hodin po jejich zadání, abychom mohli opravit případné chyby nebo změny názoru ze strany zákazníků. Po uplynutí této doby, pokud byla objednávka zpracována, vám již nebudeme moci vrátit peníze z důvodu změny názoru dříve, než bude výrobek doručen, přijat a vrácen na uvedenou adresu.

Abyste mohli využít výhody vrácení objednávky, musí být vaše zboží bezpodmínečně nepoužité a ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi. Musí být také v původním obalu, abyste jej mohli na své náklady vrátit na adresu, kterou vám sdělíme.

Abychom mohli provést vrácení, zkontrolujeme, zda se skutečně jedná o vaši objednávku, a to prostřednictvím čísla vaší objednávky a/nebo všech údajů použitých při zadávání objednávky. S největší pravděpodobností to bude vaše e-mailová adresa.

Existují dvě možnosti, jak vaše vrácení potvrdit. Potvrdíme přijetí zásilky na adrese pro vrácení zboží, kterou jsme vám sdělili, nebo nám zašlete sken nebo fotografii jako důkaz, že zásilka byla vrácena na adresu, kterou jste nám sdělili. V prvním případě nesmí být zásilka zaslána na adresu výrobce. Ve druhém případě lze akceptovat poštovní stvrzenku nebo přepravní lístek.

Můžeme vás požádat, abyste počkali, až zboží obdržíme, a ne nám zasílali doklad o tom, že vrácení bylo provedeno. V případě
žádosti o vrácení peněz může být nutné zásilku zkontrolovat. Tato kontrola proběhne předtím, než zpracujeme žádost o vrácení peněz, pokud k němu dojde.

Pokud obdržíte zboží a uvedete, že je ve špatném stavu a chcete vrátit peníze, ale odmítnete zaslat fotografii obdrženého zboží, budete samozřejmě požádáni o zaslání zboží na konkrétní adresu, aby mohla být provedena kontrola zboží ve vaší objednávce.

Po obdržení zásilky bude vrácení peněz provedeno (nebo ne) až po její kontrole. Po kontrole můžeme zjistit, že je položka v dobrém stavu. O tom vás budeme informovat prostřednictvím fotografie a/nebo videa, v takovém případě vrácení peněz odmítneme.

Tento postup se může zdát přehnaný. Někteří lidé však byli nepoctiví a na základě minulých zkušeností jim již nemůžeme věřit na slovo. Omlouváme se za to a rádi bychom, abyste věděli, že pro každé vrácení a každou žádost o vrácení peněz děláme maximum.

U všech vrácených peněz bude z každé objednávky
odečteno 2 €. Je to na pokrytí nákladů vzniklých platebním platformám a zpracovatelům.

V případě vrácení peněz vám po obdržení a kontrole vráceného zboží zašleme e-mail s potvrzením, že jsme jej obdrželi. Poté vás také budeme informovat o našem rozhodnutí o schválení nebo zamítnutí žádosti o vrácení peněz.

Pokud bude vaše žádost o vrácení peněz schválena, bude zpracována a na vaši kreditní kartu nebo původní způsob platby bude do určité doby automaticky připsán kredit. Tuto lhůtu nemůžeme ovlivnit. A jakmile bude proces vrácení peněz na naší straně zahájen, budeme vás o tom informovat.

Pokud se vrácení peněz opozdí nebo chybí, zkontrolujte nejprve svůj bankovní účet. Teprve poté byste měli kontaktovat vydavatele své kreditní karty. Může dojít ke zpoždění, než bude vrácená částka oficiálně zaúčtována.

Poté kontaktujte svou banku. Může dojít ke zpoždění, než bude vrácená částka oficiálně zaúčtována.

Pokud ani po těchto dvou krocích neobdržíte vrácené peníze, zašlete e-mail na adresu contactwebstore@proton.me. Tým zákaznického servisu se vás zeptá, zda jste provedli oba kroky. Pokud ano, tým zákaznického servisu zkontroluje databázi.

Omlouváme se, že vás žádáme o tyto kroky, ale chceme vašim žádostem věnovat maximální pozornost. A když požadavku nepředchází určité kroky, ztrácíme spoustu času. Požadavkům, které obdržíme, chceme věnovat co největší pozornost.

V případě zboží ve výprodeji, pokud dojde k vrácení peněz, bude vrácení provedeno z ceny zboží ve výprodeji, a tedy zaplacené zákazníkem, a ne za cenu v běžném období.

V případě výměny zboží vyměníme zboží pouze v případě, že je vadné nebo poškozené. V takovém případě, pokud si přejete výměnu za stejné zboží, nám prosím zašlete e-mail na adresu contactwebstore@proton.me.

V případě dárků, pokud bylo zboží, které chcete vrátit, zasláno přímo vám, obdržíte dárkový kredit ve výši hodnoty vráceného zboží. Opět platí, že
teprve až zboží
obdržíme, bude vám e-mailem zaslán dárkový poukaz.

Pokud položka nebyla při nákupu označena jako dárek nebo pokud dárce upřednostnil, že položku obdrží jako první a vám ji předá později, zašleme vrácení peněz kupujícímu dárku a ten bude vědět, že jste položku vrátili.

V případě vrácení zboží nesete odpovědnost za úhradu vlastních nákladů na dopravu. Tyto náklady na dopravu se nevracejí, a pokud vám bude vrácena částka, budou náklady na zpětnou dopravu odečteny od vrácené částky.

V závislosti na místě, kde žijete, se samozřejmě může doba potřebná k obdržení vyměněného výrobku lišit.

Pokud zasíláte zboží v hodnotě 30 liber nebo vyšší, zvažte využití doručovací služby, která umožňuje sledování zásilky nebo zajištění doručení. Nemůžeme zaručit, že vrácený výrobek obdržíme.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *